![Aantal online aankopen in Nederland gestegen met 7%: met name sterke stijging in klusmaterialen - AfterPay Insights Aantal online aankopen in Nederland gestegen met 7%: met name sterke stijging in klusmaterialen - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/29/NL-DriverBuyMoreLess.png)
Aantal online aankopen in Nederland gestegen met 7%: met name sterke stijging in klusmaterialen - AfterPay Insights
![Nederlandse e-commercegroei (+32%) wordt aangedreven door 'heavy shoppers', die zich in segmentgrootte verdubbelden en nu goed zijn voor 43% van alle online aankopen Nederlandse e-commercegroei (+32%) wordt aangedreven door 'heavy shoppers', die zich in segmentgrootte verdubbelden en nu goed zijn voor 43% van alle online aankopen](https://mma.prnewswire.com/media/1171268/AfterPay_Insights_3_Reasons_increase_Infographic.jpg)
Nederlandse e-commercegroei (+32%) wordt aangedreven door 'heavy shoppers', die zich in segmentgrootte verdubbelden en nu goed zijn voor 43% van alle online aankopen
![Nederlandse consument doet sportaankoop liefst online' - RetailTrends, hét platform voor professionals in retail & brands Nederlandse consument doet sportaankoop liefst online' - RetailTrends, hét platform voor professionals in retail & brands](https://media.prdn.nl/retailtrends/files/sportmarkt.png)