![Phishingcampagne namens DHL én PostNL: oplichters sturen valse mails over verzendkosten voor pakketjes - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog Phishingcampagne namens DHL én PostNL: oplichters sturen valse mails over verzendkosten voor pakketjes - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog](https://opgelicht.assets.avrotros.nl/user_upload_2020/postnl_dhl_alert_20210928.png)
Phishingcampagne namens DHL én PostNL: oplichters sturen valse mails over verzendkosten voor pakketjes - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog
H&M Customer Service on Twitter: "@marjanneO1 Stuur ons even een privéberichtje alsjeblieft, dan kunnen wij je even uitleggen hoe nu precies te retourneren. https://t.co/h4SdLkm1lW" / Twitter
H&M Customer Service on Twitter: "@Ernstarchitect Hi Ernst, dat is inderdaad vervelend! Wanneer een bestelling geleverd wordt met DHL, zit er een DHL retoursticker in. Wanneer je het met PostNL wilt retourneren,
DHL Parcel - Hi, ik ben Tracy! 👱♀️ Heb je een vraag over je pakketje? Ik sta dag en nacht voor je klaar via www.dhlparcel.nl/contact. Ik heb al veel geleerd: ik weet
![DHL Nederland on Twitter: "@Roubos13 Hoi Wilfred, helaas is dit pakket onderweg beschadigd en hebben wij het moeten retourneren. Indien wij een beschadiging constateren mogen wij het pakket niet meer leveren en DHL Nederland on Twitter: "@Roubos13 Hoi Wilfred, helaas is dit pakket onderweg beschadigd en hebben wij het moeten retourneren. Indien wij een beschadiging constateren mogen wij het pakket niet meer leveren en](https://pbs.twimg.com/media/D3K-EiyXkAA7lHs.jpg)